Zoho Books Beoordeling – Online Boekhoudsoftware

In deze Zoho Books review vind je meer informatie over de functies, prijzen, voor- en nadelen en waarom je zou moeten overwegen het te gebruiken.
9.4/10 (Expertscore)
Product is beoordeeld #1 in categorie Boekhouding
9.4Expertscore
Online Boekhoudsoftware, Gebouwd voor Jouw Bedrijf.

Stroomlijn en optimaliseer de financiën van uw bedrijf met Zoho Books, een alles-in-één online boekhoudsoftware. De uitgebreide set functies stelt u in staat om moeiteloos uw financiën te beheren, bedrijfsprocessen te automatiseren en samen te werken met verschillende afdelingen voor een naadloze boekhoudervaring.

Klantenservice
9.2
Waar voor je geld
9.4
Gebruiksvriendelijkheid
9.3
Kenmerken
9.5
Voordelen
  • Positief Eenvoudige en betaalbare prijzen
  • Gratis versie &amp
  • 14-dagen gratis proefperiode
  • Meerdere integraties
  • Eenvoudig te navigeren dashboard
  • Geweldige klantenservice
Nadelen
  • Biedt geen spraak &amp
  • chatondersteuning bij elk plan
  • Limiet van 5 geplande rapporten in het gratis plan

Ben je op zoek naar gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde boekhouding software die je in staat stelt al je financiële activiteiten nauwkeurig bij te houden? Zo ja, dan is Zoho Books de perfecte oplossing voor jou. Deze boekhoudsoftware biedt alles wat je nodig hebt voor een soepele boekhoudervaring, zoals aanpasbare facturen, schemas en aangepaste rapporten, sjablonen en nog veel meer.

Maar is het geschikt voor jou om je financiën te beheren en bedrijfIn deze Zoho Books review zullen we nauwkeurig bekijken wat Zoho Books is en wat de voor- en nadelen zijn van het gebruik van deze software. We zullen ook tonen welke functies het biedt die het de beste end-to-end boekhoudoplossing voor jouw microbedrijf maken. Lees verder om meer te leren over deze slimme online boekhoudsoftware.

Klik op "openen" als je precies wilt zien waar we in de rest van dit artikel over gaan praten.

Overzicht

Wat is Zoho Books?

Zoho Books is een van de meest uitgebreide online boekhoudsoftware. dat alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om hun financiën te beheren, hun bedrijfsstromen te automatiseren en samen te werken met meerdere afdelingen om hun boekhoudoperaties soepel te laten verlopen. Deze cloud-gebaseerde slimme boekhoudsoftware helpt je om je boekhoudproces te stroomlijnen en tijd te besparen voor wat het belangrijkst is, zodat je je kunt concentreren op het laten groeien van je kleine bedrijf.

Zoho Books heeft een reeks functionaliteiten en kenmerken die zijn ontworpen om boekhoudactiviteiten te vereenvoudigen, zoals het maken van facturen, het bijhouden van uitgaven, het reconciliëren van bank- en creditcardtransacties, automatische betalingsherinneringen, belastingberekening en indiening, budgetteringshulpmiddelen, project tijdsregistratieen meer. Het biedt ook naadloze integratie met andere Zoho-apps, zoals Zoho CRM en Zoho Inventory & Projects. Dit stelt je in staat om al je klantgegevens, facturering en andere financiële activiteiten op één plek bij te houden zonder tussen verschillende software te hoeven schakelen.

De gebruiksvriendelijke interface van Zoho Books stelt je in staat om gemakkelijk door de functies te navigeren en al je boekhoudingstaken met slechts een paar klikken te beheren. Met de uitgebreide analyses en rapportagefunctie kun je je cashflow en financiële prestaties in real-time volgen. Het beste is dat het ook een mobiele app aanbiedt die beschikbaar is voor zowel iOS als Android, wat perfect is voor zowel nieuwe gebruikers als ervaren professionals. Simpel gezegd, deze beste boekhoudsoftware is het perfecte alternatief voor QuickBooks Online en Xero, omdat het een breed scala aan functionaliteiten biedt die zijn afgestemd op de behoeften van kleine bedrijven tegen een betaalbare prijs.

Zoho Books specificaties

KenmerkenAutomatiseringen / Klantenportaal / Uitgaven / Integraties / Geünificeerde Facturering
Het meest geschikt voorKleine bedrijven, Middelgrote bedrijven
Website-talenNederlands
Website-URLBezoek de officiële website
OndersteuningslinkOndersteuningspagina
Live chatNee
BedrijfsadresAustin, Texas
Jaar van oprichting2011

Prijzen

Zoho Books prijs: Hoeveel kost Zoho Books?

Zoho Books biedt zes verschillende abonnementsplannen waaruit je kunt kiezen, afhankelijk van je zakelijke behoeften en budget. Het eerste plan is een gratis plan dat voor altijd $0 kost! Een ander is het standaardplan dat $12 per maand kost. Het professionele plan kost $24 per maand. Het premiumplan kost $36 per maand. Het eliteplan kost $19 per maand. Het laatste is een ultiem plan dat $249 per maand kost.

PrijsbereikVan $0 tot $200 per maand
PrijsstructurenJaarlijkse abonnement / Maandelijks abonnement
Gratis planJa
Gratis proefperiodeJa, 14 dagen
Geld-terug-garantieNee
Prijs pagina linkBekijk plannen

Zoho Books prijsplannen

%%tb-afbeelding-althoofdtekst%%

Gratis Plan ($0 per maand):

• 1 Gebruiker + 1 Boekhouder
  • Beheer facturen (tot 1.000 per jaar)
  • Klantportaal
  • Online/Offline Betalingen
  • Automatiseer Betalingsherinneringen
  • Voeg meerdere creditcards en bankrekeningen toe
  • Rekeningstructuur & Sub-rekeningen
  • Factuuromgeving aanpassen
  • Betaalsystemen

Standaard Plan ($12 per maand):

• Nodig 3 extra gebruikers uit
  • Alles in het gratis plan
  • Terugkerende Uitgaven
  • Vooraf gedefinieerde gebruikersrollen
  • Project Taken
  • Bulkupdates
  • Transactievergrendeling
  • Aangepaste weergaven
  • Aangepaste velden
  • 10 Aangepaste Rapporten
  • Rapportage Tags
  • Tijdregistratie en Facturering

Professioneel Plan ($24 per maand):

• Alles in het Standaard- en Vrije Plan
  • Verkoopgoedkeuring
  • Retainerfacturen
  • Verkoop- en inkooporders
  • Aankoopgoedkeuring
  • Basis Multi-valuta Beheer
  • Valuta-aanpassingen
  • Gelandde Kosten
  • Urenlijstgoedkeuring
  • Contextuele Chat
  • Retainerfacturen voor Projecten
  • Project Winstgevendheid
  • Journalsjablonen
  • Terugkerende Journaals
  • Workflow-regels (Tot 10)
  • 25 Aangepaste Rapporten

Premium Plan ($36 per maand):

• Alles in het Professioneel Plan
  • 3 Takken
  • Aangepaste Domein
  • WebTabs
  • Workflow-regels (tot 200)
  • 10 Aangepaste Modules
  • Zoho Sign & Twilio Integraties
  • E-mail-, telefoon- en chatondersteuning

Elite Plan ($129 per maand):

• Bevat alles in het Premium- en Professioneel Plan
  • Onbeperkt Aangepast Rapport
  • Geavanceerd meervaldige valutabeheer
  • Geavanceerde Voorraadbeheersing

Ultieme Plan ($249 per maand):

• Inclusief alles in het Elite Plan
  • Nodig 15 gebruikers uit
  • 25 Aangepaste Modules
  • Geavanceerde Analyse
  • E-mail, chat en telefonische ondersteuning

Kenmerken

Zoho Books-functies: Wat kun je ermee doen?

Gecombineerde Facturering

Facturering is een belangrijk onderdeel van elke onderneming, en de juiste factursoftware kan het gemakkelijker maken. Met de uniforme facturering van Zoho Books kun je snel en eenvoudig professioneel ogende facturen maken en verzenden. Of je nu freelancer bent of een gevestigde onderneming runt, de uniforme factureringsoplossing van Zoho Books maakt het eenvoudig om facturen te maken en te beheren.

Je kunt het logo, de lettertypen en andere belangrijke details van je facturen aanpassen om je merk weer te geven en ze in meerdere valuta's naar klanten over de hele wereld sturen. Facturering en het beheren van debiteuren kan een vervelende taak zijn, maar Zoho Books maakt het moeiteloos. Je kunt ook geautomatiseerde betalingsherinneringen en terugkerende facturen instellen en je facturen zelfs beveiligen met digitale handtekeningen. De gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit van de geïntegreerde facturering van Zoho Books maken het de perfecte keuze voor elk bedrijf dat zijn facturering proces wil stroomlijnen.

Integraties

Integraties spelen een van de belangrijkste rollen bij het vergemakkelijken van uw boekhoudtaken, en met Zoho Books kunt u honderden applicaties verbinden om uw bedrijfsprocessen te automatiseren. Of u nu verbinding nodig heeft met salarisadministratie, voorraadbeheertools, HR-systemen, projectmanagement tools of betalingsgateways – Zoho Books heeft alles wat je nodig hebt. Hiermee kun je integreren met populaire diensten zoals Stripe, Square, QuickBooks, Xero, FreshBooks en meer om eenvoudig je financiën, betalingen en facturen op één plek te beheren.

Je kunt ook naadloos verbinding maken met applicaties zoals Zoho People en de tijdregistraties van je werknemers naar Zoho Books verzenden en hun loonadministratie automatiseren. Met de hulp van Z Flow kun je meerdere applicaties combineren om efficiënte geautomatiseerde workflows te creëren en eenvoudig verschillende afdelingen van je organisatie met elkaar te verbinden. Simpel gezegd, Zoho Books biedt de hulpmiddelen om je boekhoudkundige operaties eenvoudiger en efficiënter te maken.

Uitgaven

Voor elk bedrijf, of het nu klein, middelgroot of groot is, kostenbeheer is een van de belangrijkste onderdelen van het draaiende houden van een bedrijf. Met dat in gedachten biedt Zoho Books een gebruiksvriendelijke software voor het beheren van uitgaven die je kan helpen om de tracking en categorisering van je uitgaven te vereenvoudigen. Je kunt al je bonnetjes, facturen en afschriften uploaden om bij te houden waar je geld naartoe gaat, wat echt nuttig kan zijn voor elk klein bedrijf.

Zoho Books automatiseert het hele proces, waardoor je eenvoudig terugkerende profielen kunt aanmaken en facturering voor klanten kunt instellen wanneer dat nodig is. De auto-scan functie maakt het ook gemakkelijk om rekeningen, bonnetjes en creditnota's aan bijbehorende transacties te koppelen, wat de nauwkeurigheid waarborgt. Je kunt gerust zijn in de wetenschap dat je uitgavenbeheer in goede handen is bij Zoho Books.

Automatisering

Automatisering is de toekomst van financieel beheer, omdat het je processen stroomlijnt en de productiviteit verhoogt. Zoho Books biedt automatiseringstools om je tijd te besparen op gebieden zoals onkostenbeheer, betalingsherinneringen, categorisatie en meer. Met geautomatiseerde onkostenmonitoring kun je eenvoudig onkosten categoriseren en terugkerende profielen aanmaken voor onkosten die regelmatig plaatsvinden.

Zoho Books is gebruiksvriendelijk en heeft een korte leercurve, zodat je snel op de hoogte kunt komen van de automatiseringsfuncties. Automatisering helpt ook de nauwkeurigheid te verbeteren en elimineert handmatige gegevensinvoer, waardoor je meer tijd kunt besteden aan andere belangrijke taken. Met Zoho Books kun je de productiviteit verhogen en ervoor zorgen dat je financiën georganiseerd en efficiënt blijven.

Klantportaal

Klanten zijn het belangrijkste en essentiële onderdeel van elk bedrijf en het bieden van uitstekende klantenservice is de sleutel tot het waarborgen van langdurig succes. Zoho Books biedt een klantenportaal waarmee je alle herhalende en tijdrovende taken, zoals het verzenden van een kopie van facturen, offertes en projectdetails, kunt vermijden. Met het klantenportaal hebben klanten toegang tot al deze informatie op één plek; ze kunnen offertes bekijken en accepteren/weigeren, feedback delen en ook betalingen verrichten.

Het Zoho Books klantenportaal stelt klanten ook in staat om hun eigen persoonlijke informatie te beheren, eerdere transacties te printen en te downloaden en deze door te geven aan hun contacten. Daarnaast laat het klantenportaal bedrijven ook de tevredenheid van klanten meten en hun bedrijf promoten door positieve feedback te delen over sociale media platforms die ook een geweldige manier zijn om te marketen.

Conclusie

Zoho Books beoordeling: Waarom je het zou moeten gebruiken?

Zoho Books is een van de beste online boekhoudsoftware. voor het beheren van uw boekhoudtaken, het organiseren van uw transacties en het stroomlijnen van uw bedrijfsvoering. Het biedt een breed scala aan krachtige functies en hulpmiddelen om u te helpen uw financiën op orde te houden.

Met zijn automatiseringsmogelijkheden, uitgavenbeheer, meerdere integraties, klantenportaal en meer, is Zoho Books de perfecte keuze voor kleine bedrijven die hun financiën op orde willen krijgen.

FAQ

Veelgestelde Vragen